Kaj lahko naredim, če prejmem nepopolno ali poškodovano pošiljko?

Če v nasprotju s pričakovanji prejmete nepopolno ali poškodovano pošiljko, prosimo, da to nemudoma, z natančnim opisom stanja, sporočite po elektronski pošti na shop@xxxlesnina.si. Naši zaposleni v reklamacijskem oddelku vas bodo kontaktirali.

Prosimo, bodite pozorni:
Predvsem pri izdelki za opremljanje bivalnih prosotrov, so noge ali ročaji navadno spravljeni v samem izdelku. Prosimo, nadrobno preglejte izdelek (sedežna garnitura, kavč…,) predvsem v spodnjem delu, tam se praviloma nahaja odprtina, v kateri se nahajajo noge, vijaki in okovje.
Več o temi
Bi raje, da vas kar pokličemo?
Vabimo vas, da neposredno kontaktirate tudi našo ekipo za pomoč strankam. V izogib dolgemu čakalnemu času ob telefonskem klicu, vas prosimo, da nam zaupate svoje kontaktne podatke ali pa rezervirate termin za povratni klic.