Akcije in katalogi

Katalogi

Preskoči odsek

Črni november - ujemite najboljšo ponudbo

Veljavnost: 17. 11. do 22. 11. 2025.

Ustvarite čarobno vzdušje v vašem domu

Veljavnost: 04. 11. do 30. 11. 2025.

Ko detajli štejejo - kuhinjski dodatki za vsak dom

Veljavnost: 04. 11. do 30. 11. 2025.

Toplina doma z eleganco

Veljavnost: 04. 11. do 30. 11. 2025

Svet otroških sob

Veljavnost: do 31.5.2026

Akcijski pogoji

Akcije iz kataloga

POPUSTI

XXXL POPUSTI - VELJAJO NA IZBRANE IZDELKE!
Popusti in akcije v katalogu veljajo na novo sklenjena naročila in jih ni mogoče upoštevati pri že
sklenjenih naročilih, izdelkih v trenutnih akcijah oziroma se akcije izključujejo in izdelkih, označenih
z NAJBOLJŠA CENA. Popusti veljajo za nakup izbranih modelov priznanih blagovnih znamk
pohištva in dodatkov za dom in se obračunajo glede na maloprodajni cenik v skladu s prodajnimi
pogoji Lesnine Popust velja na izdelke iz zaloge, ne velja za že znižane izdelke, izdelke v trenutnih
akcijah, izdelke, označene z NAJBOLJŠA CENA.
Cene v katalogu so v € in vključujejo DDV ter veljajo za lastni prevzem do odprodaje zalog.
Prečrtane cene so najnižje maloprodajne cene, ki so veljale v roku 30 dni pred akcijo. Na spletni strani je to označeno s terminom »Prejšnja cena«.

22% POPUST NA VSE, RAZEN ŽE NEZNIŽANO pri nakupu nad 100€.

Velja ob predložitvi XXXL kartice ugodnosti.

Akcija 22% POPUST na neznižano pri nakupu nad 100€ NE VELJA:

• na že sklenjena naročila;

• na izdelke iz aktualnih katalogov;

• na izdelke iz aktualnih akcijskih list;

• na XXXL NAJBOLJŠO CENO;

• na blagovne znamke DODATKOV ZA DOM: Versace, Stokke, Cybex, Berkel, Brita.

• na blagovno znamko mebloJOGI.

• na Žare

Koda za nakup: 22WIN

Veljavnost: 17.11. – 22.11.2025

POJASNILO KUHINJE:

POPUST DO 63%:

Velja za izbrane model kuhinj po meri pri nakupu v vrednosti nad 2.000€;

+

GRATIS Vgradna pečica DKB65902XK v vrednosti 379,- € ob nakupu lesenega dela kuhinje v vrednosti več

kot 2.800,- €. (06060001/02)

+

GRATIS Vgradna steklo. ker. plošča DKEV6646XB v vrednosti 239,-€ ob nakupu lesenega dela kuhinje v

vrednosti več kot 4.000,- €. (06060005/02)

GRATIS DOSTAVA IN MONTAŽA:

pri nakupu lesenega dela kuhinje nad 2.000 €. Ne velja za kuhinjske bloke z vključeno belo tehniko.

KREDITI:

HITRI KREDIT – DO 12 OBROKOV, BREZ OBRESTI: EOM=O%,

BREZ SKRITIH STROŠKOV:

Velja za kredit LEANPAY

HITRI KREDIT – VELJA ZA VSE – OD 13 DO 24 OBROKOV,

BREZ OBRESTI: EOM=O%, BREZ SKRITIH STROŠKOV:

Pogoji za sklenitev novega kredita – vrsta 13:

- obrestna mera je 0,00 %,

- stroški 0,00 %,

- najmanjša vrednost kredita je 2.000 EUR,

- največja vrednost kredita je 10.000 EUR,

HITRI KREDIT DO 84 OBROKOV:

Dodatna pojasnila na: https://www.xxxlesnina.si/c/potrosniski-krediti

POJASNILO KATALOG BOŽIČ

15% popust na božični program pri nakupu nad 100 EUR.

Popust ne velja na že znižane izdelke. Velja na izdelke blagovnih znamk Villeroy & Boch, Seltmann, Rosenthal, Leonardo, Hutchenreuter.

30% popust na božični program pri nakupu nad 100 EUR.

Popust ne velja na že znižane izdelke in na blagovne znamke Villeroy & Boch, Seltmann, Rosenthal, Leonardo, Hutchenreuter.

POJASNILA UGODNIH NAKUPOV V LESNINI

Z značko AKCIJA% so označene izbrane blagovne znamke ali blagovne skupine v akciji z določenim popustom. Akcija je časovno omejena.

Z značko AKCIJA so označeni izdelki iz naših oglaševalskih akcij in veljajo v času trajanja akcije.

Z značko NAJBOLJŠA CENA so označeni izdelki z Lesninino (Lesnina XXXL) najugodnejšo ceno. Ponudba ni časovno omejena.

Z značko NA ZALOGI so v katalogu označeni izbrani izdelki, ki so na zalogi v centralnem skladišču in so dobavljivi v roku 7 delovnih dni.

Z značko SAMO NA SPLETU so označeni izdelki, ki so na voljo samo v spletni trgovini.
Preskoči odsek

BEST BUY

Raziskave Best Buy Award merijo izključno izkušnje, mnenja in dojemanja potrošnikov o ponudnikih z najboljšim razmerjem med ceno in kakovostjo na tržišču. Metoda, ki ji zaupa zdaleč največ anketirancev, kot tudi podjetij, sloni na metodi CAWI-DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awarness) in odprtih vprašanjih, kjer odgovori anketirancem niso podani vnaprej. Slednje zagotavlja, da izpraševanci sami podajo odgovore na zastavljena vprašanja, s čimer je zagotovljena največja možna stopnja kredibilnosti in relevantnosti podanih odgovorov.

Na podlagi raziskave, ki je potekala preko spletne ankete po metodi CAWI - DEEPMA v izvedbi švicarske organizacije ICERTIAS: Pri vprašanju „Navedite ime TRGOVINE S POHIŠTVOM, ki po vaši osebni izkušnji ali izkušnji vaših bližnjih ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem trgu:“ je večina anketirance (N=1.200) navedla odgovor: LESNINA.