Splošni pogoji poslovanja podjetja LES-MMS, d.o.o. (fizične trgovine)
LES-MMS trgovska družba d.o.o.
Cesta na Bokalce 40
1000 Ljubljana
Matična številka: 5025648000
Davčna številka: SI74735705
Cesta na Bokalce 40
1000 Ljubljana
Matična številka: 5025648000
Davčna številka: SI74735705
1. Splošni pogoji
1.1 Uvodna določila
Splošni pogoji poslovanja urejajo razmerje med stranko (kupcem oz. potrošnikom) in podjetjem LESMMS d.o.o. (v nadaljnjem besedilu: »prodajalec«) glede veljavnosti pogodbenega razmerja s kupcem, cen izdelkov, pogojev in načinov plačila, dostave izdelkov in drugih storitev, ki jih ponuja prodajalec, jamčevalnih zahtevkov kupca ter druga vprašanja, pomembna za sklenitev kupoprodajne pogodbe na prodajnih mestih prodajalca.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakona o varstvu osebnih podatkov (Zvop-2), priporočili TZS ter drugo relevantno področno zakonodajo.
Podjetje LES-MMS d.o.o. si pridržuje pravico da kadarkoli spremeni Splošne pogoje poslovanja.
Ti splošni pogoji so sestavni del vseh pogodb, sklenjenih med prodajalcem in kupcem na prodajnih mestih prodajalca ali drugo osebo, ki je s prodajalcem v pravno poslovnem razmerju. Določbe teh splošnih pogojev veljajo tudi za vse ponudbe, predračune, pravno poslovne izjave in druge pravne poslovne storitve, ki izhajajo iz poslovnega razmerja med prodajalcem in kupcem.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z določili Obligacijskega zakonika (OZ), Zakona varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakona o varstvu osebnih podatkov (Zvop-2), priporočili TZS ter drugo relevantno področno zakonodajo.
Podjetje LES-MMS d.o.o. si pridržuje pravico da kadarkoli spremeni Splošne pogoje poslovanja.
Ti splošni pogoji so sestavni del vseh pogodb, sklenjenih med prodajalcem in kupcem na prodajnih mestih prodajalca ali drugo osebo, ki je s prodajalcem v pravno poslovnem razmerju. Določbe teh splošnih pogojev veljajo tudi za vse ponudbe, predračune, pravno poslovne izjave in druge pravne poslovne storitve, ki izhajajo iz poslovnega razmerja med prodajalcem in kupcem.
1.2 Neveljavnost drugih pogodbenih določil
Ti splošni pogoji veljajo kot primarni in obvezni vir prava, ki ureja pravno razmerje med prodajalcem in kupcem in imajo v tem smislu prevladujoč učinek nad vsemi drugimi možnimi viri ter nadomeščajo vse druge pisne ali ustne splošne pogoje drugih oseb, ki odstopajo od teh splošnih pogojev. V primeru kakršnega koli neskladja med temi splošnimi pogoji in vsemi drugimi veljajo ti splošni pogoji, razen če se stranki pisno dogovorita drugače. Ti splošni pogoji veljajo tudi tedaj, če ob zavedanju o obstoju nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe prodajalec opravi kakršnokoli izpolnitveno ali drugačno konkludentno ravnanje, ki bi se lahko štelo za potrditev nasprotnih ali drugačnih pogodbenih pogojev kupca ali druge osebe. Veljavnost slednjih je v vsakem primeru izključena. To velja tudi, če bi se pogodbeni pogoji kupca ali druge osebe lahko šteli za sprejete po vključitvi teh splošnih pogojev.
1.3 Veljavnost splošnih pogojev
Kupec je dolžan sprejeti splošne pogoje v obliki, kot so, če želi sodelovati in nastopati v pravno poslovnem razmerju s prodajalcem. Ti splošni pogoji veljajo poleg vseh drugih predpisov, vključno s predpisi o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji so oblikovno in vsebinsko zavezujoči z dnem sklenitve pogodbe. Pogoji veljajo od 24.2.2025.
Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato prodajalec predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.
Vse pogodbe, sklenjene med prodajalcem in kupcem v zvezi z nakupom izdelkov prodajalca, urejajo določila teh splošnih pogojev poslovanja, veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov, Obligacijskega zakonika, Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov).
Ti Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani https://www.xxxlesnina.si in so dostopni na vseh prodajnih mestih v Sloveniji. Stranka ima možnost, da te Splošne pogoje shrani na svojem računalniškem sistemu ali natisne.
Navedeni pogoji poslovanja se lahko kadarkoli spremenijo, zato prodajalec predlaga kupcu, da jih prebere ob vsakem nakupu. Vsaka verzija pogojev poslovanja je posebej datirana.
Vse pogodbe, sklenjene med prodajalcem in kupcem v zvezi z nakupom izdelkov prodajalca, urejajo določila teh splošnih pogojev poslovanja, veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov, Obligacijskega zakonika, Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov).
Ti Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani https://www.xxxlesnina.si in so dostopni na vseh prodajnih mestih v Sloveniji. Stranka ima možnost, da te Splošne pogoje shrani na svojem računalniškem sistemu ali natisne.
1.4 Definicije
- Kupec je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je obiskovalec trgovine in kupi vsaj en izdelek v fizični trgovini. Stranka je lahko le polnoletna in poslovno sposobna oseba. Kupoprodajne pogodbe lahko v imenu in za račun mladoletnih in poslovno popolnoma nesposobnih oseb sklepajo njihovi zakoniti zastopniki ali skrbniki. Delno poslovno sposobne osebe lahko sklenejo pogodbo le s soglasjem zakonitega zastopnika ali skrbnika. Prodajalec ne odgovarja za dejanja v nasprotju s tem določilom. Za pravne osebe se uporablja veljavni Obligacijski zakonik.
- Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklepa pravni posel ali deluje na trgu izven svoje trgovske, poslovne, obrtne ali poklicne dejavnosti.
- Kupoprodajna pogodba je dvostranski dogovor v pisni obliki, sklenjen med prodajalcem in kupcem. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba oziroma predračun, ki ga prodajalec pošlje kupcu in ga ta sprejme oziroma potrdi. Splošni pogoji veljajo za del kupoprodajne pogodbe.
- Predmet pogodbe je blago iz prodajnega programa prodajalca.
- Storitve – dodatne storitve, kot so prevoz, dostava, montaža in podobno, ki jih za kupce poleg zaposlenih podjetja LES-MMS trgovska družba d.o.o. izvajajo tudi zunanji izvajalci, s katerimi ima podjetje LES-MMS trgovska družba d.o.o. sklenjene pogodbe in dogovorjen cenik.
1.5 Veljavnost odnosov s tujimi državljani
Ti splošni pogoji veljajo tudi za fizične osebe z državljanstvom, ki ni državljanstvo Republike Slovenije, in pravne osebe, ki imajo sedež zunaj Republike Slovenije, ne glede na morebitne razlike v pravnem ali zakonskem položaju kupca, in ne glede na njegovo dejansko sposobnost razumevanja slovenskega jezika, v katerem so sestavljeni ti splošni pogoji.
Ti splošni pogoji veljajo tudi za osebe brez državljanstva, pa tudi za osebje tujih diplomatskokonzularnih predstavništev ter za častne konzule in konzulate tujih držav na ozemlju Republike Slovenije.
Ti splošni pogoji veljajo za pravna razmerje med prodajalcem in kupcem na ozemlju Republike Slovenije. Prodajalec in kupec se lahko dogovorita za izvajanje opravljanja dodatnih storitev, kot so prevoz, dostava, montaža in podobno tudi v drugih državah EU. V primeru, da prodajalec izvaja storitve za kupca v drugih državah EU se vsa pravna razmerja presojajo po slovenskem pravu iz točke 1.3 teh Splošnih pogojev poslovanja.
Ti splošni pogoji veljajo tudi za osebe brez državljanstva, pa tudi za osebje tujih diplomatskokonzularnih predstavništev ter za častne konzule in konzulate tujih držav na ozemlju Republike Slovenije.
Ti splošni pogoji veljajo za pravna razmerje med prodajalcem in kupcem na ozemlju Republike Slovenije. Prodajalec in kupec se lahko dogovorita za izvajanje opravljanja dodatnih storitev, kot so prevoz, dostava, montaža in podobno tudi v drugih državah EU. V primeru, da prodajalec izvaja storitve za kupca v drugih državah EU se vsa pravna razmerja presojajo po slovenskem pravu iz točke 1.3 teh Splošnih pogojev poslovanja.
1.6 Informacije o izdelkih
Ob nakupu v trgovini velja upoštevati naslednje:
- Izdelki v trgovini predstavljajo razstavne eksponate/vzorce blaga, ki služijo v namene informiranja kupca o približnih lastnostih blaga, ki ga kupujejo, kot npr. barva, odtenki, dimenzije, ostale lastnosti,.. itd. Pri dobavi lahko pride do odstopanja barv, odtenkov, ostalih lastnosti, zato prodajalec ne more garantirati njihove enakosti.
- Veljavna cena izdelka je objavljena cena na razstavnem eksponatu/vzorcu v trgovini.
- Na cenovnem listku se skupaj s ceno nahajajo tudi osnovne informacije o izdelku, za dodatne podrobnejše informacije pa se kupec lahko obrne na osebje podjetja LES-MMS d.o.o.
1.7 Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden kupca zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja).
- Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov, telefonska številka).
- Bistvene značilnosti blaga, storitev ali digitalne vsebine (vključno s poprodajnimi storitvami, garancijami in davki).
- Dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, naj bi bila dostopna v razumljivem roku).
- Pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave, stroški dostave).
- Končne cene blaga, storitve morajo biti jasno in nedvoumno določene.
- Način in pogoje plačila in dostave.
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Pojasnilo postopka ob pritožbi.
- informacijo o združljivosti in interoperabilnosti blaga z digitalnimi elementi, digitalne vsebine ali digitalne storitve, s katero je podjetje seznanjeno oziroma bi moralo biti seznanjeno.
1.8 Kontaktne informacije, pomoč uporabnikom
V kolikor ima kupec glede ponudbe dodatna vprašanja ali pa zgolj potrebuje več informacij o naročilih, prevozu, dostavi, montaži, izmeri, ter reklamacijah ter o varovanju osebnih podatkov, se lahko za pomoč in informacije obrne na prodajnega svetovalca.
2. Cene
2.1 Na splošno o cenah
Vse cene v trgovini in v kupoprodajni pogodbi prodajalca so v evrih in so fiksne ter vključujejo DDV. Dekoracijski material ni vključen v ceno izdelka. Cene izdelkov ne vključujejo storitev kot so montaža, prevoz in dostava, zato se zaračunavajo dodatno v skladu z veljavnim cenikom dodatnih storitev (prevoz, dostava, montaža,…)
Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico nad blagom do končnega poplačila kupnine.
Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico nad blagom do končnega poplačila kupnine.
2.2 Posebna oblika prodaje
V času trajanja posebne oblike prodaje (v času sezonskih znižanj, akcijskih prodaj, prodaj blaga z napako ter v času drugih akcijskih ponudb trgovcev, v okviru katerih lahko potrošniki kupijo izdelke po nižjih cenah od tistih v redni prodaji), LES-MMS d.o.o. objavi znižano ceno, ki velja v času trajanja posebne oblike prodaje, ter najnižjo ceno, ki jo je LES-MMS d.o.o. za isti izdelek uporabilo v obdobju 30 dni pred izvedbo posebne oblike prodaje.
3. Plačila
3.1 Splošno o načinu plačila
Podjetje LES-MMS d.o.o. kupcu omogoča plačilo nakupa na prodajnih mestih prodajalca na naslednje načine:
- plačilo z gotovino,
- plačilo s plačilno kartico,
- plačilo s predračunom oz. bančnim nakazilom,
- plačilo z darilnimi karticami,
- plačilo z darilnimi boni.
3.2 Plačilo s plačilno kartico
Kupec potrjuje in soglaša, da lahko njegov ponudnik plačilnih storitev za namen izpolnjevanja plačilnih obveznosti kupcev do prodajalca zaračuna kupcu transakcijske stroške, ki prodajalcu niso znani. Kupec se strinja, da bo sam nosil vse te stroške.
3.3 Darilne kartice
Darilne kartice lahko kupite v vseh trgovinah ponudnika in jih lahko unovčite za nakup izdelkov na spletni strani www.xxxlesnina.si ali v fizičnih trgovinah Lesnine. Dobroimetje darilne kartice se ne izplačuje v gotovini, niti ne obrestuje. Darilna kartica se šteje za unovčena, če se zaračuna z naročilom. Če za naročilo ne zadošča dobroimetje na darilni kartici, se lahko razlika poravna z drugimi možnostmi plačila. Naenkrat se lahko unovči več darilnih kartic. Darilna kartica je prenosljiva. Razmnoževanje, urejanje ali manipulacija z darilnimi karticami ni dovoljena. Za izgubo darilne kartice ponudnik ne odgovarja.
3.4 Nakup po predračunu
V primeru, da namerava kupec blago plačati na TRR prodajalca (z bančnim nakazilom, e-bančništvom, pošta, banka ...) je rok za plačilo po predračunu 3 dni. Prodajalec bo kupcu (imetniku predračuna) ali z njegove strani pooblaščeni osebi izdal blago po prejemu 100% zneska kupnine in predložitvi potrdila o plačilu. Prevzem blaga, ki je bilo plačano na podlagi predračuna, je možen šele naslednji delovni dan in ga ni mogoče prevzeti na dan plačila kljub predložitvi bančnega potrdila. Za plačila v petek, soboto ali nedeljo je prevzem blaga možen v ponedeljek. V kolikor je kupec izbral tudi dostavo blaga se obdelava naročila po plačilu predračuna začne od trenutka, ko je plačilo vidno na računu prodajalca.
3.5 Izdelki kupljeni na podlagi specifičnih zahtev in želja kupca
Za izdelke kupljene na podlagi specifičnih zahtev in želja kupca, ki niso na zalogi in so na voljo po naročilu, je za sklenitev kupoprodajne pogodbe potrebno plačilo are. Znesek are znaša najmanj 20%, pri nakupu kuhinje pa 30% vrednosti blaga. Preostali znesek kupec plača pred prevzemom blaga. Prodajalec si pridržuje lastninsko pravico nad blagom do končnega poplačila kupnine.
Kupec se strinja, da je blago naročeno na podlagi njegovih specifičnih zahtev in želja. Kupec poleg tega jamči za pravilnost podatkov (mere in navodila), ki jih je izročil prodajalcu ob naročilu.
Dobavni rok naveden na kupoprodajni pogodbi je okviren, zato bo prodajalec kupca v primeru spremembe dobavnega roka o tem obvestil v najkrajšem možnem času po telefonu, e-mailu ali na drug ustrezen način. Dobavni rok začne veljati od dneva prejema zneska are na račun prodajalca oz. od dneva izvedene izmere kupčevega prostora. V primeru, ko je zaradi opravljenih izmer kupčevega prostora potreben popravek pohištvenega projekta, začne dobavni rok teči od kupčeve pisne potrditve spremembe pohištvenega projekta. Odgovornost prodajalca za zamudo pri dobavi blaga, do katere je prišlo zaradi dogodka višje sile je izključena.
Dobavni rok ni bistvena sestavina pogodbe, razen če se prodajalec in kupec dogovorita drugače.
Kupec se strinja, da mu prodajalec zaradi specifičnih lastnosti blaga (dimenzija, barva, sestava,..), ki je bilo naročeno na podlagi njegovih izrecnih želja, lahko priskrbi nadomestne dele v dobavnih rokih, ki so običajni za dobavo tovrstnega blaga. Kakršnakoli nadomestna dobava blaga ne more biti realizirana v roku 8 dni.
Kupec se strinja, da prodajalec za potrebe obdelave naročila in vodenja evidenc za čas garancijskega obdobja hrani njegove podatke (npr. ime, naslov, tel. št., knjigovodski podatki) v računalniškem sistemu.
*Kupec se lahko s posebnim pooblastilom strinja, da se njegovi osebni podatki lahko zbirajo, obdelujejo, shranjujejo in uporabljajo za interne tržne raziskave ter za druge tržne namene. To soglasje lahko kadar koli prekliče.
Kupec se strinja, da je blago naročeno na podlagi njegovih specifičnih zahtev in želja. Kupec poleg tega jamči za pravilnost podatkov (mere in navodila), ki jih je izročil prodajalcu ob naročilu.
Dobavni rok naveden na kupoprodajni pogodbi je okviren, zato bo prodajalec kupca v primeru spremembe dobavnega roka o tem obvestil v najkrajšem možnem času po telefonu, e-mailu ali na drug ustrezen način. Dobavni rok začne veljati od dneva prejema zneska are na račun prodajalca oz. od dneva izvedene izmere kupčevega prostora. V primeru, ko je zaradi opravljenih izmer kupčevega prostora potreben popravek pohištvenega projekta, začne dobavni rok teči od kupčeve pisne potrditve spremembe pohištvenega projekta. Odgovornost prodajalca za zamudo pri dobavi blaga, do katere je prišlo zaradi dogodka višje sile je izključena.
Dobavni rok ni bistvena sestavina pogodbe, razen če se prodajalec in kupec dogovorita drugače.
Kupec se strinja, da mu prodajalec zaradi specifičnih lastnosti blaga (dimenzija, barva, sestava,..), ki je bilo naročeno na podlagi njegovih izrecnih želja, lahko priskrbi nadomestne dele v dobavnih rokih, ki so običajni za dobavo tovrstnega blaga. Kakršnakoli nadomestna dobava blaga ne more biti realizirana v roku 8 dni.
Kupec se strinja, da prodajalec za potrebe obdelave naročila in vodenja evidenc za čas garancijskega obdobja hrani njegove podatke (npr. ime, naslov, tel. št., knjigovodski podatki) v računalniškem sistemu.
*Kupec se lahko s posebnim pooblastilom strinja, da se njegovi osebni podatki lahko zbirajo, obdelujejo, shranjujejo in uporabljajo za interne tržne raziskave ter za druge tržne namene. To soglasje lahko kadar koli prekliče.
3.6 Prevzem blaga
3.6.1 Prevzem blaga in dostava
Prodajalec v dogovorjenem roku pripravi izdelek za prevzem na prevzemnem mestu, ki je poslovalnica ali skladišče prodajalca, razen če je pisno dogovorjeno drugače. V primeru kakršnihkoli nepričakovanih zamud, bo kupec o tem prejel obvestilo v najkrajšem možnem času po telefonu, emailu ali na drug ustrezen način. Odgovornost za blago (poškodba, izguba ali uničenje) preide na kupca ali z njegove strani imenovane tretje odrasle osebe, po fizičnem prevzemu blaga na dogovorjenem mestu.
Če kupec blaga neutemeljeno ne prevzame v dogovorjenem roku, mu lahko prodajalec od drugega tedna od roka za prevzem zaračuna ležarino v višini 0,5% vrednosti blaga na dan. Če kupec blaga letega ne prevzame niti v naslednjih dveh tednih, lahko prodajalec ob določitvi ustreznega podaljšanega roka in ob istočasni napovedi odstopa od pogodbe za primer nespoštovanja novega roka, od pogodbe odstopi in blago uporabi v druge namene.
Kupec soglaša, da se stroški ležarine poračunajo z aro, ki jo je plačal ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
Če kupec blaga neutemeljeno ne prevzame v dogovorjenem roku, mu lahko prodajalec od drugega tedna od roka za prevzem zaračuna ležarino v višini 0,5% vrednosti blaga na dan. Če kupec blaga letega ne prevzame niti v naslednjih dveh tednih, lahko prodajalec ob določitvi ustreznega podaljšanega roka in ob istočasni napovedi odstopa od pogodbe za primer nespoštovanja novega roka, od pogodbe odstopi in blago uporabi v druge namene.
Kupec soglaša, da se stroški ležarine poračunajo z aro, ki jo je plačal ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe.
3.6.2 Vrste prevzema blaga
1) Osebni prevzem
Ponudnik pošlje naročene izdelke na naslov, ki ga je kupec navedel v kupoprodajni pogodbi na osnovi predhodnega plačila blaga, plačila storitve in dogovora termina v posamezni poslovni enoti prodajalca. Prodajalec izvaja storitve prevoza in dostave v Sloveniji, v kolikor ob nakupu ni dogovorjeno drugače. V primeru dostave do izbranega naslova je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave. V kolikor do izbranega naslova ni možen dostop s tovornim vozilom, se naročilo dostavi do skrajne točke, dostopne s tovornim vozilom.
Prevozi in dostave kupljenega blaga se praviloma vršijo med 8h in 16h. V času dostave je potrebno zagotoviti prisotnost prejemnika ali druge osebe po naročilu prejemnika na naslovu dostave ter ob dogovorjeni uri. V primeru izvajanja storitev prevoza in dostave blaga v mestna središča, se mora le-ta izvesti do 10h dopoldan, ker je poznejši dostop z dostavnimi vozili onemogočen.
Storitev prevoza vključuje prevoz blaga do vhodnih vrat stavbe (hiše, bloka...). Stranka zagotavlja, da je prevoz možen z dostavnim vozilom v neposredno bližino vhoda, brez prestavljanja ovir. Kupec mora preveriti velikost izdelka in tako zagotoviti možnost vnosa izdelka po konvencionalni poti skozi vrata (dovolj široka odprtina za vnos) in brez uporabe dodatnih sredstev ali mehanizacije za dvigovanje. V kolikor to ni mogoče zagotoviti se izvede prevoz in vnos do točke, do koder je ta pogoj izpolnjen.
Če dostava kupljenega blaga ni mogoča na naslov, ki ga navede kupec, ker kupca ob dogovorjenem času ni na navedenem naslovu, zaradi nepopolnih ali nepravilnih podatkov o naslovu za dostavo ali zaradi oviranega dostopa dostava ni mogoča, je kupec dolžan prodajalcu plačati stroške naslednje dostave in vse druge stroške zaradi neuspele dostave.
V primeru neuspešne dostave, če izdelek ni prevzet in kupec ni pisno obvestil prodajalca, ima prodajalec pravico hraniti blago po lastni izbiri na odgovornost kupca z obračunom stroškov skladiščenja na mesec in vztrajati pri izpolnitvi pogodbe oziroma v 15 dneh odpovedati pogodbo in prodati blago tretjim osebam, pri čemer je kupec dolžan plačati pristojbino za stroške skladiščenja in manipulacije.
Izdelek se šteje za dostavljenega, ko kupec ali od kupca pooblaščena oseba podpiše dobavnico in jo izroči dostavni službi. Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan brez odlašanja pregledati prejeto blago in preveriti morebitne poškodbe.
Ob prevzemu izdelka na naslovu za dostavo, navedenem v kupoprodajni pogodbi mora biti prisotna polnoletna oseba. Dostavna služba oziroma zaposleni na dostavnem mestu si pridržujejo pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prevzemnika blaga, saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni izdelki izročeni pravemu kupcu.
3) Dostava v prostor po izbiri
V primeru dostave v prostor po izbiri je prodajalec dolžan izdelke vnesti v kupčevo stanovanje ali stanovanjsko hišo v skladu z dogovorom ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe. Izdelki se dostavijo v en izbrani prostor v stanovanju ali stanovanjski hiši. Pri dostavi kupljenega blaga v prostor veljajo vsa določila zapisana v predhodni točki 2 (Dostava do izbranega naslova). Kupec mora zagotoviti, da prostor, v katerega se opravlja dostava izdelkov, nima nobenih lastnosti in ni izpostavljen pogojem, ki bi lahko negativno vplivali na izdelke in povzročili škodo, kot so med drugim vlaga, dež, veter, sneg itn. Ker so nekateri izdelki (npr. sedežne garniture,…) nekoliko večji, mora kupec zagotoviti prostor za dostavo vseh tovrstnih večjih izdelkov ter dostop do prostora, v katerega se dostava opravlja.
- Naročene izdelke lahko kupec osebno prevzame v izbrani poslovalnici ali skladišču prodajalca v rednem delovnem času poslovalnice ali skladišča. Pri prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ali skladišču prodajalca je prevzem blaga brezplačen ne glede na vrednost nakupa.
Ponudnik pošlje naročene izdelke na naslov, ki ga je kupec navedel v kupoprodajni pogodbi na osnovi predhodnega plačila blaga, plačila storitve in dogovora termina v posamezni poslovni enoti prodajalca. Prodajalec izvaja storitve prevoza in dostave v Sloveniji, v kolikor ob nakupu ni dogovorjeno drugače. V primeru dostave do izbranega naslova je obvezen podatek telefonska številka za obveščanje o času dostave. V kolikor do izbranega naslova ni možen dostop s tovornim vozilom, se naročilo dostavi do skrajne točke, dostopne s tovornim vozilom.
Prevozi in dostave kupljenega blaga se praviloma vršijo med 8h in 16h. V času dostave je potrebno zagotoviti prisotnost prejemnika ali druge osebe po naročilu prejemnika na naslovu dostave ter ob dogovorjeni uri. V primeru izvajanja storitev prevoza in dostave blaga v mestna središča, se mora le-ta izvesti do 10h dopoldan, ker je poznejši dostop z dostavnimi vozili onemogočen.
Storitev prevoza vključuje prevoz blaga do vhodnih vrat stavbe (hiše, bloka...). Stranka zagotavlja, da je prevoz možen z dostavnim vozilom v neposredno bližino vhoda, brez prestavljanja ovir. Kupec mora preveriti velikost izdelka in tako zagotoviti možnost vnosa izdelka po konvencionalni poti skozi vrata (dovolj široka odprtina za vnos) in brez uporabe dodatnih sredstev ali mehanizacije za dvigovanje. V kolikor to ni mogoče zagotoviti se izvede prevoz in vnos do točke, do koder je ta pogoj izpolnjen.
Če dostava kupljenega blaga ni mogoča na naslov, ki ga navede kupec, ker kupca ob dogovorjenem času ni na navedenem naslovu, zaradi nepopolnih ali nepravilnih podatkov o naslovu za dostavo ali zaradi oviranega dostopa dostava ni mogoča, je kupec dolžan prodajalcu plačati stroške naslednje dostave in vse druge stroške zaradi neuspele dostave.
V primeru neuspešne dostave, če izdelek ni prevzet in kupec ni pisno obvestil prodajalca, ima prodajalec pravico hraniti blago po lastni izbiri na odgovornost kupca z obračunom stroškov skladiščenja na mesec in vztrajati pri izpolnitvi pogodbe oziroma v 15 dneh odpovedati pogodbo in prodati blago tretjim osebam, pri čemer je kupec dolžan plačati pristojbino za stroške skladiščenja in manipulacije.
Izdelek se šteje za dostavljenega, ko kupec ali od kupca pooblaščena oseba podpiše dobavnico in jo izroči dostavni službi. Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan brez odlašanja pregledati prejeto blago in preveriti morebitne poškodbe.
Ob prevzemu izdelka na naslovu za dostavo, navedenem v kupoprodajni pogodbi mora biti prisotna polnoletna oseba. Dostavna služba oziroma zaposleni na dostavnem mestu si pridržujejo pravico, da na primeren način preverijo istovetnost prevzemnika blaga, saj bo s tem zagotovljeno, da bodo naročeni izdelki izročeni pravemu kupcu.
3) Dostava v prostor po izbiri
V primeru dostave v prostor po izbiri je prodajalec dolžan izdelke vnesti v kupčevo stanovanje ali stanovanjsko hišo v skladu z dogovorom ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe. Izdelki se dostavijo v en izbrani prostor v stanovanju ali stanovanjski hiši. Pri dostavi kupljenega blaga v prostor veljajo vsa določila zapisana v predhodni točki 2 (Dostava do izbranega naslova). Kupec mora zagotoviti, da prostor, v katerega se opravlja dostava izdelkov, nima nobenih lastnosti in ni izpostavljen pogojem, ki bi lahko negativno vplivali na izdelke in povzročili škodo, kot so med drugim vlaga, dež, veter, sneg itn. Ker so nekateri izdelki (npr. sedežne garniture,…) nekoliko večji, mora kupec zagotoviti prostor za dostavo vseh tovrstnih večjih izdelkov ter dostop do prostora, v katerega se dostava opravlja.
3.6.3 Dodatni stroški prevoza, dostave in montaže
Stroški dodatnih storitev prevoza, dostave in montaže se zaračunavajo v skladu z veljavnim cenikom dodatnih storitev.
3.6.4 Delovni pogoji in omejitve za meritev in montažo kuhinje
Montažo kuhinje ni mogoče izvesti brez predhodnega načrtovanja in izvedenih meritev prostora. Temperatura v delovnem prostoru mora biti 16 –27 ˚C.
Pred prihodom izvajalca je treba iz prostora odstraniti staro pohištvo. Prostor, v katerem se opravlja storitev, mora kupec pripraviti za delo. Zagotoviti je treba prostor za merjenje, da se lahko izvajalci približajo vsem površinam in jih tudi izmerijo.
Če kupec ne zagotovi primernih delovnih pogojev (pokvarjene napeljave, neustrezne stene ali tla, razna nedokončana obrtniška dela, nezavarovana elektrika ali voda, neustrezna temperatura, odsotnost stranišča, ipd.), se bo štelo, da storitve ni bilo mogoče izvesti zaradi napake na strani kupca. To pomeni, da preneha veljati tudi obveznost podjetja LES-MMS d.o.o. za zagotavljanje storitve, kupec pa ni upravičen do vračila zneska, plačanega za storitev, v višini že nastalih dejanskih stroškov podjetja LESMMS d.o.o. Kupec ima pravico, da se dogovori za nov termin, ki ga mora tudi plačati.
Če mora kupec prestaviti ali odpovedati storitev montaže, mora to storiti najpozneje 48 ur pred dogovorjenim datumom, da se lahko dogovori za nov termin. V tem primeru mora kupec obvestiti prodajalca pisno.
Izmero kuhinjskega prostora lahko prepreči višja sila, torej dogodki, ukrepi ali okoliščine, ki jih ni bilo mogoče predvideti, med katere med drugim, a ne izključno, spadajo tudi: naravne nesreče, zaprte ceste zaradi slabega vremena ali prihoda tujih delegacij, škoda ali dela na cesti, na objektih ali na napeljavah, demonstracije ali shodi. V tem primeru se bo podjetje LES-MMS d.o.o. potrudilo, da bo pravočasno stopilo v stik s kupcem in se dogovorilo za nov termin.
Pred prihodom izvajalca je treba iz prostora odstraniti staro pohištvo. Prostor, v katerem se opravlja storitev, mora kupec pripraviti za delo. Zagotoviti je treba prostor za merjenje, da se lahko izvajalci približajo vsem površinam in jih tudi izmerijo.
Če kupec ne zagotovi primernih delovnih pogojev (pokvarjene napeljave, neustrezne stene ali tla, razna nedokončana obrtniška dela, nezavarovana elektrika ali voda, neustrezna temperatura, odsotnost stranišča, ipd.), se bo štelo, da storitve ni bilo mogoče izvesti zaradi napake na strani kupca. To pomeni, da preneha veljati tudi obveznost podjetja LES-MMS d.o.o. za zagotavljanje storitve, kupec pa ni upravičen do vračila zneska, plačanega za storitev, v višini že nastalih dejanskih stroškov podjetja LESMMS d.o.o. Kupec ima pravico, da se dogovori za nov termin, ki ga mora tudi plačati.
Če mora kupec prestaviti ali odpovedati storitev montaže, mora to storiti najpozneje 48 ur pred dogovorjenim datumom, da se lahko dogovori za nov termin. V tem primeru mora kupec obvestiti prodajalca pisno.
Izmero kuhinjskega prostora lahko prepreči višja sila, torej dogodki, ukrepi ali okoliščine, ki jih ni bilo mogoče predvideti, med katere med drugim, a ne izključno, spadajo tudi: naravne nesreče, zaprte ceste zaradi slabega vremena ali prihoda tujih delegacij, škoda ali dela na cesti, na objektih ali na napeljavah, demonstracije ali shodi. V tem primeru se bo podjetje LES-MMS d.o.o. potrudilo, da bo pravočasno stopilo v stik s kupcem in se dogovorilo za nov termin.
3.6.4 Ostalo
Ponudnik ne odgovarja za poškodbe, uničenje ali nezmožnost zagotavljanja izdelkov zaradi vojne ali civilnih nemirov, stavk, prenehanja dela v industriji, požara, nevihte, poplav ali neurij, okvar, namernih poškodb, kraje ali drugih primerov višje sile.
Če kupec iz kakršnegakoli razloga v dogovorjenem času ni bil dosegljiv na naslovu za dostavo ali na telefonski številki, ki jo je navedel, prodajalec ne prevzema odgovornosti za neizvedbo dostave ob dogovorjenem času.
Prodajalec si pridržuje pravico, da storitve prevoza, dostave in montaže izvede z različnimi izvajalci, pod pogojem, da kakovost storitev ostane enaka in ustreza standardom podjetja LES-MMS d.o.o.
Prodajalec lahko dostavo začasno ustavi zaradi višje sile, dogodkov, dejanj ali okoliščin, ki jih ni bilo mogoče predvideti, med katere med drugim, a ne izključno, spadajo tudi naslednje okoliščine: naravne nesreče, zaprte ceste zaradi vremenskih pogojev ali prihoda tujih delegacij, škode ali del na cesti, na objektu ali na napeljavah, demonstracije in shodi. Prodajalec si pridržuje pravico, da spremeni dogovorjeni datum in način dostave zaradi okoliščin, do katerih je prišlo pozneje, ali iz razlogov, na katere prodajalec ne more vplivati, ter v dogovoru s kupcem predlaga nov datum dostave. V tem primeru se bo prodajalec potrudil, da bo pravočasno stopil v stik s kupcem in se z njim dogovorilo o drugem datumu in načinu dostave.
Če kupec iz kakršnegakoli razloga v dogovorjenem času ni bil dosegljiv na naslovu za dostavo ali na telefonski številki, ki jo je navedel, prodajalec ne prevzema odgovornosti za neizvedbo dostave ob dogovorjenem času.
Prodajalec si pridržuje pravico, da storitve prevoza, dostave in montaže izvede z različnimi izvajalci, pod pogojem, da kakovost storitev ostane enaka in ustreza standardom podjetja LES-MMS d.o.o.
Prodajalec lahko dostavo začasno ustavi zaradi višje sile, dogodkov, dejanj ali okoliščin, ki jih ni bilo mogoče predvideti, med katere med drugim, a ne izključno, spadajo tudi naslednje okoliščine: naravne nesreče, zaprte ceste zaradi vremenskih pogojev ali prihoda tujih delegacij, škode ali del na cesti, na objektu ali na napeljavah, demonstracije in shodi. Prodajalec si pridržuje pravico, da spremeni dogovorjeni datum in način dostave zaradi okoliščin, do katerih je prišlo pozneje, ali iz razlogov, na katere prodajalec ne more vplivati, ter v dogovoru s kupcem predlaga nov datum dostave. V tem primeru se bo prodajalec potrudil, da bo pravočasno stopil v stik s kupcem in se z njim dogovorilo o drugem datumu in načinu dostave.
3.7 Izdaja računa
Preskoči odsek
Podjetje LES-MMS d.o.o. ob nakupu blaga na prodajnih mestih prodajalca kupcu izstavi račun. Na računu so navedeni razčlenjena cena in vsi stroški povezani z nakupom. Kupec je dolžan nemudoma preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
3.8 Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za njegovo kakovost oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok prične teči z dnem izročitve blaga. Vsaka garancija je veljavna le ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter proti predložitvi garancijskega lista ali računa.
Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu.
Trajanje garancije in kritje garancije v zvezi s izdelkom je navedeno na vsakem izdelku. Kupec se strinja, da prodajalec ni odgovoren za pomanjkljivosti ali napake na blagu, ki so mu bile ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe poznane, saj je blago ravno zaradi teh pomanjkljivosti kupil po znižani prodajni ceni. Nakup razstavnega eksponata se šteje kot nakup rabljenega blaga.
Garancija ne velja za okvare in poškodbe, ki nastanejo po krivdi kupca oz. so posledica nenormalne uporabe. Kupec je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica neustreznega ravnanja z blagom, razen za tisto, ki je bilo potrebno zaradi ugotavljanja narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga.
Če želi kupec uveljavljati garancijo, lahko to stori neposredno na pooblaščenem servisu ali pri prodajalcu.
Trajanje garancije in kritje garancije v zvezi s izdelkom je navedeno na vsakem izdelku. Kupec se strinja, da prodajalec ni odgovoren za pomanjkljivosti ali napake na blagu, ki so mu bile ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe poznane, saj je blago ravno zaradi teh pomanjkljivosti kupil po znižani prodajni ceni. Nakup razstavnega eksponata se šteje kot nakup rabljenega blaga.
Garancija ne velja za okvare in poškodbe, ki nastanejo po krivdi kupca oz. so posledica nenormalne uporabe. Kupec je odgovoren za vsako zmanjšanje vrednosti blaga, ki je posledica neustreznega ravnanja z blagom, razen za tisto, ki je bilo potrebno zaradi ugotavljanja narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga.
Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za neskladnost blaga.
4. Neskladnost blaga
Blago je skladno s pogodbo kadar:
Zahtevek iz naslova jamstva ne obstaja pri pomanjkljivostih, ki jih je povzročil kupec. Med pomanjkljivosti, ki jih je povzročil kupec spadajo še posebej, vendar ne izključno:
- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
Zahtevek iz naslova jamstva ne obstaja pri pomanjkljivostih, ki jih je povzročil kupec. Med pomanjkljivosti, ki jih je povzročil kupec spadajo še posebej, vendar ne izključno:
- škoda zaradi posega tretje osebe
- nepravilna uporaba
- mehanske poškodbe
- napačno upravljanje ali nedovoljeni poskusi popravil lastnika ali tretje osebe.
5. Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO) je zaradi svoje sestave in vsebnosti nevarnih sestavin posebna vrsta odpadkov, zato jo je potrebno ločevati od ostalih odpadkov ter ustrezno obdelati in predelati. Ob nakupu nove električne in elektronske opreme lahko kupec brezplačno odda odsluženo električno in elektronsko opremo brezplačno v zbiralnice družbe ZEOS d.o.o., ki v našem imenu zagotavlja ustrezno ravnanje z OEEO. Vam najbližjo in najustreznejšo lokacijo oddaje OEEO ter ostale informacije lahko najdete na povezavi www.zeos.si.
6. Varstvo osebnih podatkov
6.1 Splošno o varstvu osebnih podatkov
6.1.1 Kot upravljavec cenimo zasebnost posameznika, njegove osebne podatke vedno skrbno varujemo. Vsi posredovani podatki so varovani pred vdorom tretjih oseb, kar vam zagotavlja brezskrbno in nemoteno poslovanje s ponudnikom.
6.1.2. Upravljavec zagotavlja, da osebne podatke posameznikov in vse ostale podatke, zbrane v postopku prijave, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki posameznikov so zaupni.
6.1.3. Upravljavec zagotavlja, da bodo Vaši osebni podatki predmet obdelave zgolj za namene, s katerimi izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko na isti način, kot ste ga podali, tudi kadarkoli prekličete. V primeru, da osebnih podatkov ne posredujete ali oz. v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo.
6.1.4. Podatki o posameznikih se zbirajo v skladu z nameni opredeljenimi v izpolnjenem soglasju.
6.1.5. Podatki se lahko nahajajo tudi pri pogodbenemu obdelovalcu, ki v imenu upravljavca, obdeluje podatke o posamezniku.
6.1.6. Posameznik z vpisom svojih podatkov potrjuje, da je seznanjen s pravico do dostopa do podatkov, popravka ali izbrisa osebnih podatkov, omejitve obdelave, pravico do ugovora obdelavi ali pravice do prenosljivosti osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Posameznik lahko uveljavlja svoje pravice z zahtevo na elektronski naslov [email protected] ali po pošti na LES-MMS trgovska družba d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana.
6.1.7. V zvezi z obdelavo osebnih podatkov ima posameznik pravico tudi do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši določila na področju varstva osebnih podatkov. Vprašanja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko naslovi tudi na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov po elektronski pošti na naslov [email protected] s pripisom »DPO Lesnina«.
6.1.8. Upravljavec, za zagotavljanje varovanja osebnih podatkov izvaja vse potrebne pravne, organizacijske in ustrezne logistično-tehnične postopke in ukrepe, bodisi sam na podlagi internih aktov, bodisi preko svojih pogodbenih partnerjev, tako, da se:
6.1.9. Zbiranje podatkov posameznika je prostovoljno. Podatki se hranijo do preklica privoljenja posameznika.
6.1.10. Več o varnosti in zasebnosti si preberite v dokumentu Varnost in zasebnost na naši spletni strani.
6.1.2. Upravljavec zagotavlja, da osebne podatke posameznikov in vse ostale podatke, zbrane v postopku prijave, ščiti pred razkritjem in posredovanjem nepooblaščenim tretjim osebam. Vsi osebni podatki posameznikov so zaupni.
6.1.3. Upravljavec zagotavlja, da bodo Vaši osebni podatki predmet obdelave zgolj za namene, s katerimi izrecno soglašate. Privolitev v posredovanje osebnih podatkov je prostovoljna, soglasje pa lahko na isti način, kot ste ga podali, tudi kadarkoli prekličete. V primeru, da osebnih podatkov ne posredujete ali oz. v kolikor soglasje prekličete, upravljavec osebnih podatkov ne more izpolniti namena, za katerega se podatki zbirajo.
6.1.4. Podatki o posameznikih se zbirajo v skladu z nameni opredeljenimi v izpolnjenem soglasju.
6.1.5. Podatki se lahko nahajajo tudi pri pogodbenemu obdelovalcu, ki v imenu upravljavca, obdeluje podatke o posamezniku.
6.1.6. Posameznik z vpisom svojih podatkov potrjuje, da je seznanjen s pravico do dostopa do podatkov, popravka ali izbrisa osebnih podatkov, omejitve obdelave, pravico do ugovora obdelavi ali pravice do prenosljivosti osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Posameznik lahko uveljavlja svoje pravice z zahtevo na elektronski naslov [email protected] ali po pošti na LES-MMS trgovska družba d.o.o., Cesta na Bokalce 40, 1000 Ljubljana.
6.1.7. V zvezi z obdelavo osebnih podatkov ima posameznik pravico tudi do vložitve pritožbe pri nadzornem organu, če meni, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z njim krši določila na področju varstva osebnih podatkov. Vprašanja v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko naslovi tudi na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov po elektronski pošti na naslov [email protected] s pripisom »DPO Lesnina«.
6.1.8. Upravljavec, za zagotavljanje varovanja osebnih podatkov izvaja vse potrebne pravne, organizacijske in ustrezne logistično-tehnične postopke in ukrepe, bodisi sam na podlagi internih aktov, bodisi preko svojih pogodbenih partnerjev, tako, da se:
- varujejo prostori, oprema in sistemsko programska oprema, vključno z vhodno-izhodnimi enotami;
- varuje aplikativna programska oprema, s katero se obdelujejo osebni podatki;
- preprečuje nepooblaščen dostop do osebnih podatkov pri njihovem prenosu, vključno s prenosom po telekomunikacijskih sredstvih in omrežjih;
- zagotavlja učinkovit način blokiranja, uničenja, izbrisa ali anonimiziranja osebnih podatkov;
- omogoča poznejše ugotavljanje, kdaj so bili posamezni osebni podatki uporabljeni in vneseni v zbirko podatkov in kdo je to storil, in sicer za obdobje za katero se posamezni podatki shranjujejo.
6.1.9. Zbiranje podatkov posameznika je prostovoljno. Podatki se hranijo do preklica privoljenja posameznika.
6.1.10. Več o varnosti in zasebnosti si preberite v dokumentu Varnost in zasebnost na naši spletni strani.
7. Ugodnosti
7.1 Letni bonus
Za vsak nakup, ki ga opravite s kartico zvestobe, se na vaš račun pripiše vrednost nakupa. Vrednosti se seštevajo znotraj obračunskega obdobja. Obračunsko obdobje velja od 1. 1. do 31. 12. vsakega leta. Obračun letnega bonusa dobite v začetku novega obračunskega leta. Letni bonus lahko izkoristite v fizični poslovalnici ali v spletni trgovini. Lestvica letnega bonusa je sledeča: Od 49 € do 499 € prejmete darilo presenečenja, od 500 € do 999 € znaša letni bonus 5 €, od 1.000 € do 1.999 € znaša letni bonus 10 €, od 2.000 € do 3.999 € znaša letni bonus 20 €, od 4.000 € do 5.999 € znaša letni bonus 40 €, nad 6.000 € znaša letni bonus 60 €, za vsakih nadaljnjih 2.000 € vam podarimo dodatnih 20 €.
8. Ostale storitve
8.1 Montaža kuhinje
Storitev montaže opravimo na lokaciji, ki jo določi kupec in je navedena v kupoprodajni pogodbi. Kupec rezervira in plača storitev v skladu z veljavnim cenikom. Montažo kuhinje ni mogoče izvesti brez predhodnega načrtovanja in zagotovljenih meritev prostora.
9. Pritožbe in spori
Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Kupec odda pritožbo v poslovalnicah Lesnina ali pa preko spletne strani www.xxxlesnina.si/kontakt. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno sodišče na območju, kjer ima kupec stalno ali začasno prebivališče.
Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno sodišče na območju, kjer ima kupec stalno ali začasno prebivališče.
10. Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Prodajalec ne priznava nobenega od izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
11. Končne določbe
Vsakokrat veljavni Splošni pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani www.xxxlesnina.si. Poleg tega so Splošni pogoji poslovanja dostopni na vseh prodajnih mestih po Sloveniji.
Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike prodajalca ali veljavne zakonodaje.
Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.
Splošni pogoji stopijo v veljavo z 24.2.2025 in se uporabljajo do njihove spremembe.
LES-MMS, d.o.o.
Enako velja za morebitne spremembe in dopolnitve veljavnih Splošnih pogojev poslovanja, nastale zaradi spremenjene poslovne politike prodajalca ali veljavne zakonodaje.
Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb pogojev poslovanja kadarkoli in brez predhodnega opozorila.
Splošni pogoji stopijo v veljavo z 24.2.2025 in se uporabljajo do njihove spremembe.
LES-MMS, d.o.o.
2. Pojasnila akcijskih izrazov v Lesnini
Preskoči odsek

ODPRODAJA / PRAZNIMO
Z ODPRODAJA so označeni izdelki, ki so znižani zaradi odprodaje eksponata, zadnji kosi ali izdelki, ki se umikajo iz naše ponudbe. Ponudba velja do odprodaje zaloge.
Preskoči odsek

AKCIJA
Z AKCIJA so označene izbrane blagovne znamke ali blagovne skupine v akciji z določenim popustom. Akcija je časovno omeneja.
Preskoči odsek

SUPER TEDEN
S SUPER TEDEN so označeni izdelki izbranih blagovnih znamk ali blagovnih skupin v akciji z določenim popustom. Akcija je časovno omejena.
Preskoči odsek

XXXL KARTICA UGODNOSTI
Z XXXL KARTICA UGODNOSTI so označeni izdelki, ki so znižani, in akcijska cena velja za imetnike XXXL kartice zvestobe (na voljo brezplačno in takoj za vse kupce). Ponudba je časovno omejena.
Preskoči odsek

NAJBOLJŠA CENA
Z NAJBOLJŠA CENA so označeni izdelki z Lesninino najugodnejšo ceno v skladu s tržno raziskavo Best buy: trgovina, ki ponuja najboljše razmerje med ceno in kakovostjo na slovenskem trgu (več na: www.xxxlesnina.si/c/akcije-iz-kataloga).
Preskoči odsek

ČRNI PETEK
S ČRNI PETEK so označeni izdelki izbranih blagovnih znamk ali blagovnih skupin v akciji z določenim popustom. Akcija je časovno omejena.
Preskoči odsek

OZNAČBA CENE
Prečrtane cene so najnižje maloprodajne cene, ki so veljale v roku 30 dni pred akcijo.