Paketna pošiljka 3,85 € Pošiljka na paleti 35 € PayPal Osebni prevzem 30-dnevno vračilo CERTIFIED SHOP®

Pogosta vprašanja

Splošna vprašanja
o plačilih
  • Kako lahko plačam v spletni Lesnini?

    V spletni Lesnini so na voljo naslednji načini plačila:

    Plačilne kartice:
    Pri nas lahko brez težav in varno plačujete s plačilnimi karticami. Sprejemamo kartice VISA, MasterCard, Diners in Maestro. Ob plačilu s plačilno kartico bo vaš bančni račun bremenjen takoj. Vsekakor z vašimi osebnimi podatki, vključno s podatki o vašem računu, ravnamo strogo zaupno. Naši partnerji izpolnjujejo visoka varnostna določila, zato je vaša nakupovalna izkušnja popolnoma varna in zanesljiva. 

     

    PayPal:
    PayPal je enostavna, hitra in predvsem varna spletna storitev za plačevanje, s katero lahko prek spleta pošljete ter prejmete denar. Vaši bančni podatki in podatki kreditne kartice so shranjeni le pri storitvi PayPal. Zato ni treba pri vsakem nakupu ponovno pošiljati podatkov prek spleta. S storitvijo PayPal-varstvo kupca poleg tega varno nakupujete. PayPal varuje kupca, in sicer v neomejenem znesku. Plačila prek storitve PayPal so opravljena v nekaj sekundah in za Vas kot kupca so plačila prek storitve PayPal vedno brezplačna. 

    Podrobne informacije prejmete na povezavi Paypal.tradic.si.

    Plačilo po povzetju:
    Ob prevzemu je potrebno poravnati znesek, ki je izpisan ob naročilu. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih izdelkov iz spletne trgovine, kupec ni dolžan poravnati. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se kupec zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal kupnino z vključenimi stroški dostave. 
     

  • S katerimi plačinimi karticami lahko plačam?

    V spletni Lesnini vam omogočamo plačevanje s plačilnimi karticami Visa,  MastercardDiners in Maestro. V koraku “Plačilo” preprosto izberite možnost Kreditne kartice, vnesite podatke svoje plačilne kartice in nadaljujte z nakupom (predhodno na svoji banki preverite, če je vaši kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje).

  • Kako deluje PayPal?

    PayPal je enostavna, hitra in predvsem varna spletna storitev za plačevanje, s katero lahko prek spleta pošljete ter prejmete denar. Vaši bančni podatki in podatki kreditne kartice so shranjeni le pri storitvi PayPal. Zato ni treba pri vsakem nakupu ponovno pošiljati podatkov prek spleta, kar za vas pomeni varen nakup. PayPal varuje kupca, in sicer v neomejenem znesku. Plačila prek storitve PayPal so opravljena v nekaj sekundah in za Vas kot kupca so plačila prek storitve PayPal vedno brezplačna. 

    Vse nadrobne informacije prejmete na povezavi Paypal.tradic.si.

  • Lahko v spletni Lesnini unovčim XXXL kodo, darilno kartico ali druge ugodnosti?

    V spletni Lesnini lahko unovčite različne ugodnosti. Unovčite lahko XXXL kodo, darilno kartico ali letni bonus (velja le za imetnike XXXL kartice ugodnosti).

    V koraku "Plačilo" preprosto vnesete XXXL kodo, številko darilne kartice (ko vnesete številko darilne kartice, se odpre drugo polje za vnos PIN kode) ali oznako letnega bonusa in kliknite na gumb "Uporabi".

  • Lahko pri nakupu v spletni Lesnini nastanejo dodatni stroški?

    Ne, vsi stroški so že navedeni v košarici ob pregledu in pred potrditvijo naročila.

    Stroški dostave se obračunajo med postopkom naročanja v spletni trgovini. Ti so navedeni tudi ob pregledu vsebine košarice in izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

    Pri dostavi blaga do vrat izbranega naslova je strošek pošiljanja 3,85 EUR za paketno pošiljko in 35 EUR za paletno pošiljko.

    Pri prevzemu blaga v izbrani poslovalnici je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa. 

    Dodatnih stroškov ali provizij kupcu ni treba plačati (velja tudi za plačilo po povzetju).

  • Kdaj prejmem račun?

    Račun prejmete v pdf formatu na svoj e-naslov, ki ste ga navedli ob registraciji ali v obrazcu za naročilo. Račun vam pošljemo takoj, ko je bago pripravljeno na odpremo v našem skladišču.

    V primeru osebnega prevzema v eni izmed poslovalnic, dobite račun na prevzemnem mestu ob prevzemu izdelkov.

    Če ste registrirani v spletno Lesnino, si lahko račun tudi sami prenesete s spletne trgovine. Preprosto kliknite na Moj XXXL račun, Zgodovina naročil, najdete ustrezno naročilo in kliknite na Prenesi račun. Lahko pa nas kontaktirate na e-naslov shop@xxxlesnina.si.

Splošna vprašanja
o dostavi
  • Kateri načine dostave omogočate?

    Izbirate lahko med dvema vrstama dostave:

     

    1. Dostava do vrat

     Čas dostave pri artiklih na zalogi znaša do 4 dni. Ko bo blago odpremljeno, prejmete obvestilo o odpremi in pripadajoče številke za sledenje paketa. Pošiljko lahko spremljate na povezavi Sledenje pošiljk.

     

    2. Osebni prevzem v izbrani poslovalnici Lesnine

    Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani polslovalnici Lesnine v rednem delovnem času. Pri prevzemu blaga v izbrani poslovalnici je treba pokazati potrjeno naročilo, ki ste ga dobili po e-pošti. Stroški dostave so brezplačni ne glede na vrednost nakupa. 

  • Lahko svoje izdelke tudi osebno prevzamem?

    Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani polslovalnici Lesnine v rednem delovnem času. Pri prevzemu blaga v izbrani poslovalnici je treba pokazati potrjeno naročilo, ki ste ga dobili po e-pošti. Stroški dostave so brezplačni ne glede na vrednost nakupa. 

    V koraku Košarica in dostava, preproste kliknite možnost Osebni prevzem in izberite željeno poslovalnico.

  • Ali se naslov dostave lahko razlikuje od naslova plačila?

    V koraku Plačilo preprosto označite polje Želim navesti drug naslov dostave in vnesite zahtevane podatke. Pri plačilu po predračunu se morata naslov plačila in naslov dostave ujemati. Pri vseh ostalih načinih, je naslov dostave lahko različen.

  • Kakšen je status moje pošiljke?

    Status svoje pošiljke lahko preverite na sledeči povezavi: www.xxxlesnina.si/status-narocila

    Na tej povezavi najdete tudi predvideni čas dostave izbranih izdelkov. V koliko niste prejeli potrditev naročila, prosimo, preverite svojo e-pošto ali stopite v stik z nami preko shop@xxxlesnina.si.

  • Bom pred dostavo obveščen?

    Dostavna služba Pošta Slovenije bo pred dostavo blaga stopila v stik z vami. S tem je zagotovljeno, da se lahko pripravite na prevzem blaga. Ko bo blago s strani Lesnine predano dostavni službi, boste prejeli SMS sporočilo. Prav tako prejmete SMS sporočilo na dan dostave. Tik pred dostavo boste prejeli klic s strani dostavljalca, da se lahko pripravite na prevzem pošiljke.

  • Kaj lahko naredim, če prejmem nepopolno ali poškodovano pošiljko?

    Če v nasprotju s pričakovanji prejmete nepopolno ali poškodovano pošiljko, prosimo, da to nemudoma, z natančnim opisom stanja, sporočite na e-naslov shop@xxxlesnina.si. Naši zaposleni v kontaktnem centru vas bodo kontaktirali v čim krajšem času.

    Prosimo, bodite pozorni, da:
    so pri pohištvenih izdelkih  dodatki (noge, ročaji, vijaki ali okovje) navadno dodani kot dodaten paket v samem paketu izdelka. Prosimo, nadrobno preglejte izdelek (sedežna garnitura, omara, ...), predvsem v spodnjem delu.

Splošna vprašanja
o vračilih
  • Koliko časa imam za vračilo izdelkov?

    V spletni Lesnini imate pravico, da v 14 dneh od nakupa odstopite od pogodbe. To pomeni, da nas morate v tem roku obvestiti na e-naslov shop@xxxlesnina.si o svoji odločitvi. Za ta namen lahko uporabite ob nakupu priložen Obrazec za vračilo.

    Po tem obvestilu imate 14 dni časa, da blago vrnete na naš naslov.

    Blago morate vrniti nepoškodovano in v nezmanjšani količini. Če ste izdelek že začeli uporabljati ali ste posamezni komponente že sestavili, odstop od pogodbe ni možen. Odstop od pogodbe prav tako ni možen za izdelke, ki so bili izdelani po vaših natančnih navodilih.

    Ko so izponjeni vsi zgornji pogoji, vam denar vrnemo v 14 dneh na vaš račun.

     

    Za pravne osebe odstop od pogodbe ne velja.

     

     

  • Kaj naj storim, če sem prejel napačne izdelke?

    Če menite, da ste prejeli napačno blago oziroma napačno različico izdelka, prosimo, da najprej preverite potrdilo o svojem naročilu in fotografijo izdelka v naši spletni trgovini. Nato se obrnite na e-naslov shop@xxxlesnina.si. Sodelavci v kontaktnem centru vas bodo čim prej kontaktirali z rešitvijo.

  • Kaj lahko naredim, če prejmem nepopolno ali poškodovano pošiljko?

    Če v nasprotju s pričakovanji prejmete nepopolno ali poškodovano pošiljko, prosimo, da to nemudoma, z natančnim opisom stanja, sporočite na e-naslov shop@xxxlesnina.si. Naši zaposleni v kontaktnem centru vas bodo kontaktirali v čim krajšem času.

    Prosimo, bodite pozorni, da:
    so pri pohištvenih izdelkih  dodatki (noge, ročaji, vijaki ali okovje) navadno dodani kot dodaten paket v samem paketu izdelka. Prosimo, nadrobno preglejte izdelek (sedežna garnitura, omara, ...), predvsem v spodnjem delu.

  • Kdaj prejmem vračilo denarja v primeru vračila blaga?

    Po vračilu kupljenega blaga se plačilo povrne takoj, ko je blago ponovno pri nas. Vračilo kupnine izvedemo takoj oziroma v največ 14 dneh. Vračilo se poravna vedno na isti način, kot je bilo izvedeno plačilo, razen če želite drugače.

    Prosimo, bodite pozorni:
    Pri plačilih s kreditno kartico je dobropis včasih viden šele po nekaj dneh ali pri naslednjem obračunu kreditne kartice.

Splošna vprašanja
o storitvah
  • Lahko rezerviram blago v eni od Lesnininih poslovalnic?

    Večino izdelkov v spletni Lesnini lahko rezervirate preko gumba »Rezerviraj izdelek za 48 ur v izbrani poslovalnici «.
    S potrdilom o rezervaciji se nato obrnete na prodajalca na ustreznem oddelku v izbrani poslovalnici, pri kateri ste rezervirali izdelke.

    Prosimo, bodite pozorni:
    Plačilo in prevzem rezerviranih izdelkov je možno le v poslovalnici, v kateri ste naredili rezervacijo. Za to prodajno pogodbo veljajo splošni pogoji poslovalnice in ne pogoji spletne spletne Lesnine.

Bi raje, da vas kar pokličemo?
Vabimo vas, da neposredno kontaktirate tudi našo ekipo za pomoč strankam. V izogib dolgemu čakalnemu času ob telefonskem klicu, vas prosimo, da nam zaupate svoje kontaktne podatke ali pa rezervirate termin za povratni klic.