Pogosta vprašanja

Splošna vprašanja
o plačilih
  • Kaj naj storim, če sem prejel napačne izdelke?
    Če menite, da ste prejeli napačno blago oz. napačno različico izdelka, prosimo, da najprej preverite potrdilo o svojem naročilu in fotografijo izdelka v naši spletni trgovini. Nato se obrnite na naslov shop@xxxlesnina.si.
  • Kako deluje PayPal?

    PayPal je enostavna, hitra in predvsem varna spletna storitev za plačevanje, s katero lahko prek spleta pošljete ter prejmete denar. Vaši bančni podatki in podatki kreditne kartice so shranjeni le pri storitvi PayPal. Zato ni treba pri vsakem nakupu ponovno pošiljati podatkov prek spleta. S storitvijo PayPal-varstvo kupca poleg tega varno nakupujete. PayPal varuje kupca, in sicer v neomejenem znesku. Plačila prek storitve PayPal so opravljena v nekaj sekundah in za Vas kot kupca so plačila prek storitve PayPal vedno brezplačna. 

    Vse nadrobne informacije prejmete na povezavi Paypal.tradic.si.
  • Kdaj prejmem povračilo denarja v primeru vrnjenih izdelkov?
    Pri vračilu vašega blaga se plačilo povrne takoj, ko je blago ponovno pri nas. Povračilo denarnih sredstev traja največ 14 dni. Povračilo se poravna vedno na isti način, kot je bilo izvedeno plačilo.

    Prosimo, bodite pozorni:
    Pri plačilih s kreditno kartico je dobropis obračuna včasih viden šele pri vašem naslednjem oz. nadaljnjem obračunu kreditne kartice.
  • Kako lahko plačam v spletni trgovini Lesnine?

    V naši spletni trgovini so na voljo naslednji načini plačila:

    Kreditna kartica:
    Pri nas lahko brez težav in varno plačujete s kreditno kartico. Sprejemamo kartice VISA, MasterCard in Diners. Ob plačilu s kreditno kartico bo vaš bančni račun bremenjen takoj. Vsekakor z vašimi osebnimi podatki, vključno s podatki o vašem računu, ravnamo strogo zaupno. Naši partnerji izpolnjujejo visoka varnostna določila, zato je vaša nakupovalna izkušnja popolnoma varna in zanesljiva. 

    Plačilo po predračunu:
    Predračun boste takoj po potrdivni naročila prejeli preko svoje elektronske pošte. Pazljivo izpolnite in preverite podatke. 

    Prosimo, upoštevajte, da se znesek takoj knjiži iz vašega računa. Takoj ko prejmemo plačilo, vaše naročilo pošljemo v navedenem času dostave. 

    PayPal:
    PayPal je enostavna, hitra in predvsem varna spletna storitev za plačevanje, s katero lahko prek spleta pošljete ter prejmete denar. Vaši bančni podatki in podatki kreditne kartice so shranjeni le pri storitvi PayPal. Zato ni treba pri vsakem nakupu ponovno pošiljati podatkov prek spleta. S storitvijo PayPal-varstvo kupca poleg tega varno nakupujete. PayPal varuje kupca, in sicer v neomejenem znesku. Plačila prek storitve PayPal so opravljena v nekaj sekundah in za Vas kot kupca so plačila prek storitve PayPal vedno brezplačna. 

    Podrobne informacije prejmete na povezavi Paypal.tradic.si.

    Plačilo po povzetju - dostavljalcu:
    Ob prevzemu je potrebno poravnati znesek, ki je izpisan ob naročilu. Kupec poravna tudi morebitno provizijo v skladu s cenikom Pošte Slovenije d.o.o.. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljavcu naročenih izdelkov iz spletne trgovine, kupec ni dolžan poravnati. Z oddanim naročilom v spletni trgovini se kupec zavezuje, da bo pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu blaga poravnal kupnino z vključenimi stroški dostave. 

    Moneta:
    Postopek plačevanja z Moneto je enostaven. V ustrezno polje odtipkate svojo mobilno številko. Čez nekaj trenutkov na svoj mobilnik prejmete sporočilo SMS z enkratnim varnostnim geslom. Le tega za namene potrditve vaše istovetnosti vpišete v zahtevano polje. Uporabniki Monete pri Novi KBM v nadaljevanju obvezno vpišite tudi kodo PIN za Moneto, uporabniki Monete pri Telekomu pa kodo PIN vpišete le, če jo za namene plačevanja z Moneto aktivirali (ni obvezno).

    Več podrobnih informacij na spletni strani Moneta.
  • Kdaj prejmem račun?

    Račun prejmete v pdf formatu na svoj elektronski naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. v obrazcu za naročilo, oz. prejmete povezavo do računa, ki si ga lahko prenesete, shranite oz. reproducirate na svojo elektronsko napravo.

    V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu, takoj ob prevzemu izdelkov, prejmete tiskano verzijo računa.  

    V kolikor ponovno potrebujete izvod računa, nas prosimo, kontaktirajte preko elektronske pošte: shop@xxxlesnina.si.
  • Kaj lahko naredim, če prejmem nepopolno ali poškodovano pošiljko?
    Če v nasprotju s pričakovanji prejmete nepopolno ali poškodovano pošiljko, prosimo, da to nemudoma, z natančnim opisom stanja, sporočite po elektronski pošti na shop@xxxlesnina.si. Naši zaposleni v reklamacijskem oddelku vas bodo kontaktirali.

    Prosimo, bodite pozorni:
    Predvsem pri izdelki za opremljanje bivalnih prosotrov, so noge ali ročaji navadno spravljeni v samem izdelku. Prosimo, nadrobno preglejte izdelek (sedežna garnitura, kavč…,) predvsem v spodnjem delu, tam se praviloma nahaja odprtina, v kateri se nahajajo noge, vijaki in okovje.
Splošna vprašanja
o dostavi
  • Kateri načine dostave omogočate?

    Izbirate lahko med dvema vrstama dostave:

    1. Dostava do vrat

     Čas dostave pri artiklih na zalogi znaša od 1 - 3 dni. Ko bo blago odpremljeno, prejmete obvestilo o odpremi in pripadajoče številke za sledenje paketa. Pošiljko lahko spremljate na povezavi Sledenje pošiljkOsebni prevzem v izbrani poslovalnici Lesnine

    2. Osebni prevzem v izbrani poslovalnici Lesnine

    Naročene izdelke lahko osebno prevzamete v izbrani polslovalnici Lesnine v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovalnici ponudnika je dostava brezplačna  ne glede na vrednost nakupa. 

  • Lahko svoje izdelke tudi osebno prevzamem?
    Svoje naročene izdelke lahko vedno prevzamete v tisti poslovalnici, kjer ste izdelke naročili. Lahko jih prevzamete v rednem delovnem času poslovalnice. Pri dostavi oz. prevzemu blaga v izbrani poslovni enoti ponudnika je dostava brezplačna ne glede na vrednost nakupa.
    Prosimo, upoštevajte, da lahko blago glede na okoliščine hranimo v skladišču, ki je nekaj minut oddaljeno od poslovne enote.
  • Ali se naslov dostave lahko razlikuje od naslova plačila?
    Pri plačilu po predračunu se morata naslov plačila in naslov dostave ujemati. Pri vseh ostalih načinih, je lahko naslov dostave različen. Prosimo, da nas pravočasno obvestite o spremembi naslova dostave na shop@xxxlesnina.si
  • Kakšen je status moje pošiljke?
    Status svoje pošiljke lahko preverite na sledeči povezavi:
    www.xxxlesnina.si./status-narocila

    Na tej povezavi najdete tudi predvideni čas dostave izbranih izdelkov. V koliko niste prejeli potrditev naročila, prosimo, preverite svojo elektronsko pošto ali stopite v stik z nami preko shop@xxxlesnina.si.
  • Bom pred dostavo obveščen/a?
    Dostavna služba Pošta Slovenije bo predhodno stopila v stik z vami. S tem je zagotovljeno, da se lahko pripravite na prevzem naročenih izdelkov. Ko bo blago s strani Lesnine predano dostavni službi, boste prejeli SMS sporočilo. Prav tako prejmete SMS sporočilo na dan dostave. Tik pred dostavo boste prejeli klic s strani dostavljalca, da se lahko pripravite na prevzem pošiljke.
Splošna vprašanja
o vračilih
  • Koliko časa imam za vračilo izdelkov?

    Pri nas imate 14-dnevni rok za vračilo tistih izdelkov, ki ste jih kupili v naši spletni trgovini.


  • Kaj naj storim, če sem prejel napačne izdelke?
    Če menite, da ste prejeli napačno blago oz. napačno različico izdelka, prosimo, da najprej preverite potrdilo o svojem naročilu in fotografijo izdelka v naši spletni trgovini. Nato se obrnite na naslov shop@xxxlesnina.si.
  • Kaj lahko naredim, če prejmem nepopolno ali poškodovano pošiljko?
    Če v nasprotju s pričakovanji prejmete nepopolno ali poškodovano pošiljko, prosimo, da to nemudoma, z natančnim opisom stanja, sporočite po elektronski pošti na shop@xxxlesnina.si. Naši zaposleni v reklamacijskem oddelku vas bodo kontaktirali.

    Prosimo, bodite pozorni:
    Predvsem pri izdelki za opremljanje bivalnih prosotrov, so noge ali ročaji navadno spravljeni v samem izdelku. Prosimo, nadrobno preglejte izdelek (sedežna garnitura, kavč…,) predvsem v spodnjem delu, tam se praviloma nahaja odprtina, v kateri se nahajajo noge, vijaki in okovje.
Splošna vprašanja
o storitvah
  • Lahko rezerviram blago v eni od Lesnininih poslovalnic?
    Izdelke, ki jih je mogoče rezervirati, lahko spletni strani www.xxxlesnina.si rezervirate preko gumba »Rezerviraj«. Izdelki so za vas rezervirani 48 ur. 
    S potrdilom o rezervaciji se nato obrnete na prodajalca na ustreznem oddelku v izbrani poslovalnici, pri kateri ste rezervirali izdelke.

    Prosimo, bodite pozorni:
    Plačiloin prevzem rezerviranih izdelkov je možno le v poslovalnici, v kateri ste naredili rezervacijo. Za to prodajno pogodbo veljajo splošni pogoji poslovalnice in ne pogoji spletne spletne trgovine Lesnina XXXL. Poleg tega lahko izdelke glede na okoliščine hranimo v skladišču, ki je nekaj minut oddaljeno od enote. Zato prosimo, da načrtujete svoj prevzem.
Bi raje, da vas kar pokličemo?
Vabimo vas, da neposredno kontaktirate tudi našo ekipo za pomoč strankam. V izogib dolgemu čakalnemu času ob telefonskem klicu, vas prosimo, da nam zaupate svoje kontaktne podatke ali pa rezervirate termin za povratni klic.