Pred nakupom pohištva se vsak kupec rad prepriča o pravilnosti svoje odločitve, k čemur zelo pripomore vizualizacija. Spletne trgovine tako ponujajo 3D-načrtovanje, v katerem si lahko kupec sam izriše izbran prostor. Tovrstni programi so zelo preprosti za uporabo, omogočajo zelo točno vizualizacijo ter kupcu tako olajšajo proces nakupa. Posebej dobrodošli so pri načrtovanju kuhinj.
Tehnološko spretni uporabniki inspiracijo za nakup pohištva iščejo tudi na različnih družabnih omrežjih, kot sta
Pinterest in
Instagram. Družabna omrežja namreč ponujajo neskončno idej, kako opremiti dom, ter obiskovalcu olajšajo iskanje popolnih pohištvenih kosov in dekorativnih dodatkov, obenem pa sledilce obveščajo o posebnih akcijah in novostih.
Med odločnimi prednostmi spletnega nakupovanja pohištva in dodatkov za dom ne gre zanemariti ugodnih cen, ki so posledica dejstva, da so izdelki lahko namesto iz salona poslani iz večjega centralnega skladišča. V primeru težav z nakupom so strankam vedno na voljo ustrežljivi kontaktni centri, kjer prijazni svetovalci odgovarjajo na vprašanja ter svetujejo pri postopku nakupa.