Pomembno obvestilo!
Naše poslovalnice so začasno zaprte. Spletna trgovina deluje nemoteno 24ur na dan, izdelke pa vam varno pripeljemo do vrat vašega doma.
Zamuda pri dostavi spletnih naročil
Obveščamo vas, da imamo zaradi velikega obsega spletnih naročil zamude pri dostavi blaga. Prosimo vas za razumevanje in potrpežljivost.
Posebnosti naših storitev v izrednih časih:
- Osebni prevzem blaga v skladiščih poslovalnic v skrajšanem delovnem času z zagotavljanjem minimalnega fizičnega stika med zaposlenimi in strankami.
- Ne izvajamo montaže pohištva in vnosa pohištva v objekte pri dostavi.
- Ne izposojamo transportnega vozila.
POMEMBNO!
Odlok vlade dovoljuje prehod občine za osebni prevzem blaga, kjer je zagotovljen minimalni stik s potrošniki (za dostop do trgovin ali storitev v drugi občini, če so bližje prebivališču osebe, kot so te trgovine ali storitve v občini prebivališča, ali če jih v občini prebivališča ni). Pri sebi morate imeti izpolnjeno izjavo za dokazovanje upravičenosti gibanja izven občine prebivališča. Izjavo najdete tukaj.
Preskoči odsek

KONTAKT
Služba za podporo strankam delo opravlja od doma, pisarna pa je do nadaljnjega zaprta. Dosegljivi smo preko kontaktnega obrazca in družbenih omrežij. Odgovorimo vam v najkrajšem možnem času. Prosimo za razumevanje.