Dostava
Načini dostave, osebni prevzem in stroški dostave.
Kaj lahko naredim, če prejmem nepopolno ali poškodovano pošiljko?
Če v nasprotju s pričakovanji prejmete nepopolno ali poškodovano pošiljko, prosimo, da to nemudoma, z natančnim opisom reklamacije, fotografijami poškodbe, na montažni skici označeno mesto poškodbe in številko naročila, sporočite na e-naslov [email protected]. Naši zaposleni v kontaktnem centru vas bodo kontaktirali v čim krajšem času.
Prosimo, bodite pozorni, da so pri pohištvenih izdelkih dodatki (noge, ročaji, vijaki, okovje …) navadno dodani kot dodaten paketek v samem paketu izdelka. Prosimo, nadrobno preglejte izdelek (sedežna garnitura, omara, ...), predvsem v spodnjem delu.
Prosimo, bodite pozorni, da so pri pohištvenih izdelkih dodatki (noge, ročaji, vijaki, okovje …) navadno dodani kot dodaten paketek v samem paketu izdelka. Prosimo, nadrobno preglejte izdelek (sedežna garnitura, omara, ...), predvsem v spodnjem delu.
Kontakt
V primeru splošnih vprašanj ali vprašanj glede naročila, dostave in plačila se za informacije prosimo obrnite na [email protected] ali na brezplačno telefonsko številko 02 616 50 20.