Dostava

Načini dostave, osebni prevzem in stroški dostave.

Kakšen je status mojega naročila?

Naročene izdelke bomo v dogovorjenem roku pripravili za odpremo ter jih preko pošte odposlali na sporočen naslov za dostavo oziroma v primeru osebnega prevzema pripravili za prevzem v poslovalnici.

Izdelki bodo dostavljeni v dostavnem roku, ki je naveden ob posameznemu izdelku v spletni trgovini in pred potrditvijo naročila izpisan na pregledu naročila ter dodatno v e-pošti, ki jo prejmete po  oddaji naročila. Rok dostave prične teči od datuma, ko na svoj e-naslov prejmete potrdilo o prejemu naročila. V primeru težje dobavljivosti blaga pa se ta rok lahko podaljša.

V kolikor potrditve naročila niste prejeli, prosimo preverite vašo elektronsko pošto (preglejte tudi predal z vsiljeno pošto) ali pa nas kontaktirajte na [email protected].

Status svojega naročila lahko preverite na povezavi Status naročila. Vpišite Številko naročila ali predračuna in priimek (ime podjetja) ter kliknite na Preveri zdaj.

Ko bo vaše naročilo odposlano, boste prejeli obvestilo o pošiljki in pripadajočo sprejemno številko, s katero lahko vašemu naročilu sledite na portalu Pošte Slovenije https://sledenje.posta.si.

Kontaktni obrazec

Potrebujete še kakšen nasvet ali pomoč?

Kontakt

V primeru splošnih vprašanj ali vprašanj glede naročila, dostave in plačila se za informacije prosimo obrnite na [email protected]  ali na brezplačno telefonsko številko 02 616 50 20.